Söndag 24 Juli

Hej Hej bloggen!
Var ju på kalas hos min kusin som fyllde fya igår och det var jätte trevligt!
blev en rätt så sen kväll så var trött imorse när jag och Matilda skulle iväg på EM träning. det gick ganska bra idag på träningen även fast vi har lite kvar att jobba på innan vi är redo. men jag vet att vi klarar det, tillsammans i vårt underbara lag!♥
efter träningen har jag inte gjort så speciellt mycket bara varit hemma och tagid det lungt. man ä ju inte rikigt på humör att göra något när det är så här dåligt väder direkt!
får se vad vi hittar på ikväll!
xoxo E


(träningen för tre veckor sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0