Måndagen Den 25 Juli

Hej hej bloggen!
Det känns jätte konstigt att skriva att det är den 25 Juli, dels för att det är sånt väder det typ brukar vara i oktober och att vi åker till Em om tre dagar. Idag var det näst sista träningen och det går väl rätt bra. Imorron är det sista tränngen och jag tror att allt kommer att sitta bra. Jag slog också nytt pers idag och det är ju alltid kul. Nu ska jag gå och göra vi mig för att åka hem till Amanda ikväll och ha möte med vårt lag.
Puss och Kram Matilda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0