Hemma!

Hej hej bloggen!
Nu har jag kommit hem från träningen och ut från duschen. Vi körde ju dans arobic och det är så jävla kul och tränaren som håller i passet som heter Hanna är verkligen skit duktig. Imorgon är det ju upp tidigt får då ska vi träna. Efter träningen imorgon så ska jag bara vara hemma och ta det lungt och fixa allt inför resen eftersom nu äär det bara 5 dagar kvar sen sticker vi till värmen och det kommer bli en res avi aldrig glömmer. Efter resan kan ni förvänta er en stor bildbomb. Nu ska jag gå och göra vi mig. 
Puss och Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0