Falsterbo horse show <3

Hej Hej bloggen!!
Det har varit en helt underbar dag idag med strålande sol och mycket skratt :D. Var ju och tränade i morse och sen stack jag och Emma till Falsterbo Horse Show. Vi hade riktigt kul bara jag och hon, det kan ju behövas ibland. Det började med att vi cyklade dit så vi har fått vår motion för idag ;) sen när vi står i biljettkassan så ramlar en dam ner för en liten trappa och över mig så jag typ rev mig på henne och började blöda, jätte kul men det gjorde inte så ont som tur var. Sen när vi gått runt och kollar lite på dressyren så skulle vi köpa mat och då träffar vi en tjej som vi kände igen från Kämpinge och så kände hon igen Emma för dom typ åkt buss ihop eller nått och hon tjejen bara till Emma gud vad du har blivit snygg, men ta det inte på fel sätt där mitt i kön haha asså vi skrattade åt det hur länge som helst så kul och sen var läktare platserna slutsålda men det fixade vi så fick bra platser på dressyrbanan. Ja det hände så sjukt mycket roligt. Sen träffade vi min kusin som jobbar i vippen så det var jätte kul att träffa henne för det var ju ett tag sen. Men det kommer lite bilder nu ifrån dagen och i kväll blir det kanske fest i tältet på Falsterbo ha det bäst.
xoxo A
Emma                                                                    Dressyrryttare
Jag & Emma                                                           Sponsorerna
Sponsorerna                                                           Hon kom 3:a i dressyren
Patrick kom 1:a och 2:an bredvid                             1:an
Jag                                                                        JSM Falsterbo Derby
Mycket folk
Detta var bara några av dom bilderna som vi tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0