formtoppen!

Hej Hej!!
Har precis kommit hem från ett jätte roligt och jobbigt träningspass på formtoppen :) Det var verkligen skit kul så det kör vi nästa gång också. Så nu är jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen måste försöka komma i säng hyfsat tidigt idag och ta igen min söm från i natt för då sov jag ju inte speciellt mycket ;p I morgon är det träning kl nio så det är upp tidigt och iväg till hallen sen kommer Emma, Matilda, (deras bror tror jag) och deras pappa och fikar eller nått och så ska vi prata om resan som närmar sig, så kul :D. Sen på söndag så blir det ju först träning men laget två timmar och kanske livs pass får se och sen Zumba på kvällen med tjejerna.      .......sov gott
xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0