ZUMBA

Hej Hej bloggen!
idag har jag packat hela dagen och städat. har fått världens resfeber!! jag är ju jätte flyg rädd och hatar att gå igenom säkerhets kontrollen fast att jag vet att det oftast inte händer något! men är gälla fall jätte nervös för resan. tänk om vi störtar eller tänk om våra väskor inte kommer fram. det har faktiskt hänt oss en gång när vi fläg till spanien för typ tre år sen så därför är man ju lite orolig för att det ska hända igen, man vet ju aldrig!
men gälla fall så blir det Zumba nu med tjejemaffian!
hörs senare!
xoxo E

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag älskar att du kallar oss tjejmaffian ! :D

2011-07-10 - 17:40:09
URL: http://ziaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0