Lördagen Den 23 Juli

hej hej bloggen!
Jag vill börja detta inlägg med att säga att jag är hemskt ledsen över det som hände i Norge igår och jag tycker synd om de som blev drabbade. jag försrtår inte hur en människa kan vara så rå och göra något så elakt och skada så många människor. Eftersom de kunde gripa gärnings mannen så hoppas jag att det inte kmmer hända fler gånger och att han får ett ordentligt straff. 

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara varit hemma och eftersom de visade Top Model på trean hela förmiddagen har jag suttit bänkad framför teven mesta delen av dagen. Nu har jag precis gjort vi mig för att gå på kalas och det är min lilla kusin Isak som fyller 4 år. 
Puss och Kram Matilda♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0