Dags att tvätta och packa för nya äventyr!

Hej bloggen.

Vi kom hem 4 igår och jag är helt trött.. Absolut inte tack vare att min bror väckte mig 11 för att säga att jag snart skulle till tandregleringen i Malmö. (suck) Så då fick man stiga upp och fixa sig för att ta bussen in. Skönt väder hemma faktiskt! Men det är säkert bara för att jag och e&m&a tog hem solen till Sverige från Spanien. Haha, I wish det var så i alla fall :).

Nu är det dags för mig att packa och sånt för på fredag drar jag till Belgien och sen Mallorca! Ska bli riktigt kul att åka igen.. Jag är proffs på att hitta på flygplatser nu ju :).

Har inget annat intressant att skriva så XOXO J.

 
Henrik och jag i Monaco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0