En helt vanlig dag!!

Hej Hej bloggen!!

Det har nog aldrig hänt så lite som dom här dagarna haha. Ja jag är lite deppig eftersom några av mina kompisar sitter på konsert i Herning (Danmark) och kollar på JUSTIN BIEBER :( Jag som ville dit så jäkla mycket, men det får bli en annan gång det kommer väl fler hoppas jag haha. Men jag hoppas att dom har det bra i alla fall eller gör jag verkligen det??? ;P, själv sitter jag här hemma och lyssnar på honom på spotify så jag får väl ha min egna lilla konsert ;p men i går så hände det något skit roligt på vår träning :) Vi slog rekord i dubbel snabbhet. Vårt förra rekord var 310 och i går fick vi 357 helt sjukt kul och jag är så stolt över vårt lag. Sen dömde vi ju kämpar hoppet och det var riktigt kul, har aldrig gjort det innan så det var kul att prova på det och det måste vi ju göra fler gånger och man fick ju en gratis fika efter det var ju det bästa haha :) Har varigt en chill dag i skolan idag har inte gjort så jätte mycket hade en valfri gympa lektion, helt galet haha men riktigt kul nu ska jag gå och kolla på Stylisterna och sen i kväll kommer nog Matilda till mig så får vi se om vi sitter uppe hela natten och kollar på film eller något annat mysigt.
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0