:)

Hej Hej bloggen!!

Just nu har jag inget att göra och jag har typ precis kommit hem. Har hunnit påskpynta lite för vi ska ju ha påskmiddag här hemma på lördag och det ska bli jätte mysigt och vi blir väldigt många. Det var många och i den meningen haha :p
idag har jag bland annat bakat igen gått en jätte lång runda med Lollo & vovvarna i det fina vädret och mycket mycket mer. Imorgon blir det träning för hela slanten i två timmar men det ska bli riktigt skönt. får se om jag träffar tjejerna på måndag eller tisdag i nästa vecka och i så fall svarar vi ju på frågorna :)
xoxo A<3

bild fån idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0