Full späckad dag!!

Hej Hej!!

Idag har det ju varigt så himla fint väder så jag har legat ute och solat nästan hela förmiddagen, precis som jag gjorde igår så nu börjar man få lite färg haha :) Sen vid typ halv två åkte vi in till stan för jag skulle köpa en vårjacka men det blev istället en jeansjacka. Blev jätte nöjd hittade inte någon riktig vårjacka som jag fastnade för men det blev ju bra ändå och sen fick jag en mascara med mig hem (Lóreal paris, million lashes) den ska ju vara jätte bra och jag har den andra vad den nu heter. Ja sen var vi en sväng hos farmor och farfar och tog en fika. Mysigt. Det blev en ganska lång dag har typ precis kommit hem och ätit så nu är jag helt slut på krafter känner jag. Så nu ska jag springa ner och kasta mig i soffan. Adios!!
xoxo A<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0