Helg!!

Hej Hej bloggen!!

Idag var det ju första dagen som Emma & Matilda inte var i skolan "skönt" nä jag bara skoja. Jag saknar faktiskt dom jätte mycket men jag hoppas att dom har det bra. Har haft det bra annars i skolan idag, har inte hänt så jätte mycket. Vi hade pardans på gympan men jag var inte med för jag mådde inte helt bra men det såg kul ut i alla fall. Är hemma nu, måste städa undan lite sen för det ser ut som kriget :p jaja det blir väl mest jag som kommer logga den här veckan om inte Emma och dom har internett på hotellet såklart :)
Nu måste jag dra men ha det bäst och hoppas ni får det kul i morgon, VALBORG<33
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0