Julias Frågestund :D

Hej hej, äntligen tbx från GÖTEBORG! Vi var blad de 5 bästa orkar nt förklara.. :D Men as härligt väder och jag har blivit bränd i facet :D. Nu ska jag svara på alla frågor.
Vilka är era favoritoutfits?
Svar : Min onepiece jag gör det enkelt för mig :D.
Vilket är det pinsamaste du har gjort?
Svar: Det är mycket. Jag blev inlåst på toan i skolan och fick banka på dörren och skrika tills vaktmästaren kom och släppte ut mig. Pinsamt..
Beskriv varför du gillar Andy så mycket?
Svar: Nu har vi gjort slut men jag kan ju berätta att varför jag började gilla honom. Han är rolig, vi hade samma humor och han var väldigt snygg ( :* ) och.. Han är den snällaste killen i hela världen :).
Och nu undrar ni varör jag gjorde slut? Jag tycker det är lite privat men kanske en annan gång kan jag skriva om det.. När jag har gått igenom den här perioden och slutat böla över att JAG gjorde slut med han .. :P
Vad är det bästa med att ni är vänner?
Svar: Vi är allihopa balla. Vi har bäst humor och gör roligaste sakerna som vänner kan göra och man känner sig aldrig ensam när man är med oss :D
Vilken är din favoritbild? Vilken är din Favorit bloggare?
Svar: Kan inte välja bland favorit bilder finns så många. Favoritbloggare måste vara.. Jag vet inte NÄSTA FRÅÅÅGA!
Har ni några killar?
Svar: Nej vi är  single ladies ;), nej skoja. Gjorde precis slut med min kille. Så vi är alla singlar. :DDDDD
Varför gillar inte Julia Justin Bieber?
Svar: För han är en kille som är precis som alla andra smörsångare med samma stil bara att han är lite yngre.. Men det är okej att min kompisar gillar honom. JAG ÄLSKAR SUM 41!!!! Forever and always, I'm gonna be a skumfu*k :)
Vad vill ni jobba med?
Svar: Städerska är min dröm. NOOOT. Jag vill gärna bli jurist och advokat och tjäna cash .. :) *bling bling*
Har ni några syskon/halv syskon?
Svar: Jag har en tvillingbror, en styv-lillebor och en halv storebror :) Stackars mig som är ensam tjej..
Gillar ni någon nu, vem i så fall?
Svar: Okej nu ska jag vara ärlig bloggen. Jag har gjort slut med andreas för att sikta högre. Jag gillar en kille som är helt underbar fin och har världens finaste smile. .. ALEX PETTYFER!!!!! hahahhaha skoja :) fast jag kommer säkert snart falla för någon kille om jag känner mig själv ..
Julia hur går det med Andy?
Svar: Men herregud vad mycket ni vill veta om ANDREAS. ( inte andy -.- ) Det går super. Vi har gjort slut. :)
Vem av er gillar mest justin bieber?
Svar: Amanda har alltid varit lite off, så jag tror att dte är hon som gillar han bävern :). Hon höll på att slå ihjäl mig när jag skulle skriva varför jag nt gilade honom..
Vilket gymnasium ska ni välja?
Svar: Jag vill gå i malmö, Gärna PETRI!! Samhällslinjen ofc.
Vad gillar ni att göra på fritiden?
Svar: va med kompisar och TRÄNA FOTBOLL!!!
Allt från mig. xoxo J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0