Man kan inte va såhär trött!!

Hej Hej!!

Jag är helt sanslöst trött och jag vet inte vad jag ska göra har varit trött i flera dagar nu :(
Sov hos emma i natt och det var kul. Hon ringde mig vi typ halv nio igår när deras konfa var slut och ville va så då var det lika bra att sova där haha :) hade jätte mysigt i alla fall. Vi låg och snackade jätte länge när alla andra sov och så hände det massa läskiga saker så jag typ vägrade att sova men det var ballt :p Sen var det ju bara att gå upp tidigt i morse för vi skulle vara i hallen för att träna kl elva och det gick jätte bra och allt blev jätte bra men nu ska jag gå och äta mitt påskägg som jag fick precis ha en bra påsk<3
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0