Måndag

Hallå bloggen. Sorry för dålig uppdatering men jag lovar att skärpa mig. Idag har jag varit hemma från skolan och varit sjuk. Jag har mest förskt vila idag så jag kan gå till skoln iorgon. Man missar så himla mycket när man är bort och om cirka tre veckor åker vi till cypern och då måste man ta igen allt det också. Idag fick vi hem våra New Body grejer som vi ska sälja för att komma till EM och tävla. Så om det är någon som vill köpa så bara säg till. Jaja nu ka jag gå och måla naglarna och fixa inför imorgon.
XOXO M<3

Bild på mig och Emma när vi tramsar oss lite. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0