Måndag 18 April

Godmorgon bloggen!
idag börjar äntligen vårt efterlängtade påsklov!:) det kändes skönt igår att man inte skulle bli väckt vid sju för att gå upp till skolan. men imorse så vaknade jag ju såklart vi sju ändå. men jag var inte den enda. fick ett sms från Amanda precis när jag vaknat att hon också var vaken och att hon inte hade något att göra. så vi smsa en stund sen bestämmde vi oss för att vi skulle somna om. så jag somnade om till halv nio. men nu är jag helt klar och har gjort vi mig och så. idag så ska jag bara vara hemma på dan och plugga. jag vet att man inte brukar göra det på lovet men jag måste eftersom jag ska bort veckan efter påsklovet till Cypern så då måste jag göra det nu på lovet eftersom jag inte vill göra det på semestern. sen får jag se vad jag hittar på lite senare. 
har fått frågor om vi inte ska svara på vår frågestund. jo, det ska vi. vi tänkte göra det i  veckan när vi är alla tillsammans. men passa på att ställa massor med frågor nu medans vi ändå inte har svarat på frågorna. 
nu ska jag gå och fortsätta med pluggandet.:(
hörs senare!
xoxo E

Såhär såg vi ut igår när vi tävlade!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0