Måndag 4 April

Hej Hej bloggen! Vi vet att vi har blivit jätte dåliga på att blogga men vi har haft det rätt fullt upp den senaste veckan. Men nu ska vi anstränga oss extra mycket för att hinna blogga. Blogg.ses app har fortfarande inte kommit ut men när den kommer blir det lättare för oss att blogga var vi än är. Idag då så var det ju måndag igen. Inte de roligaste dagarna men vi överlevde. Helgen var jätte bra och den helgen som kommer blir säkert jätte bra. På fredagen så ska jag hitta på något med tjejerna och sen på lördag ska jag och Matilda till vår morfar på kalas som fyller år idag. Grattis Morfar!:) Arn på söndag ska jag in till mobilia med laget och inviga derans nya pakerings hus gemon att hjälpa till att dela ut typ pustdukar tror jag att det va. Sen blir det ju träning precis som vanligt. Det blir det ju även idag. Jag ska också gömmes ut mina New body grejer idag som jag ska sälja så jag sammlar in pengar till EM, så om du vill köpa strumpor eller underkläder så hör av dig! Ska gå och byta om nu! Hörs senare!:) xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0