NM<3

Hej Hej bloggen!!

Har ju tävlat NM idag och har nästan precis kommit hem. Hade jätte kul och jag tyckte faktiskt att det var en ganska lyckad tävling. Vi kom femma av många lag så det var helt okej man hoppas ju alltid att man hamnar på pallen men men, ska ju tävla snart igen :) och vi har ju inte hunnit förbereda oss så mycket till denna tävlingen eftersom vi fick reda på att vi skulle vara men ganska sent. Men det var kul i alla fall. Jag älskar känslan av att tävla även fast att jag var mycket mer nervös idag än vad jag brukar haha. Men är hemma nu i alla fall och jag känner mig helt slut.
xoxo A<3

Resultatet av våra tävlings linnen :)





En halv bra bild på Emma, Matilda, Sandra & Olivia när dom
körde fyran dubbel. Var lite svårt att ta bilder när vi tävlade men
Här är en kommer upp fler sen. xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0