Onsdag!

Hej hej bloggen!
Idag är det onsdag eller lill lördag som det kallas. Idag fortsötter jag med pluggandet och sen på kväller så ska vi, vår familj hem till familjen Afsen och ha tacokväll (tror jag). Det kommer bli jätte kul, har alltid kul men dem. Igår hann jag inte blogga något men jag och Emma och vår mamma och Mats var på gymmet det var faktiskt jätte skönt att få tränat. Har inte så mycket träning men känner av lite lite i höfterna eftersom jaf sprang på löpband. Imorgom väntar tidig träning med laget och sedan ska vi sitta i kyrkan på kväller eftersom vi ska konfermera oss. Men det blir säkert en upplevelse. Jaja nu måste jag fortsätta plugga.
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0