Påsklov<3

Hej Hej bloggen!!

Äntligen är det påsklov. Härligt. Det som vi längtat efter så mycket haha och äntligen kommer det :). Nu sitter jag här hemma med Emma och Matilda och Julia har precis gått för hon skulle spela match hoppas att det går bra för dom :) lycka till Julia. Har precis ätit lite lunch och innan det lekte vi lite med de små, Sofie och hennes två kompisar så nu är vi helt slut haha var utomhus. Det är ju helt underbart väder ute så vi hoppas att det håller sig så nu hela veckan. Ja Emma och Matilda ska äta här i kväll och det blir mys med hembakad pizza och annat gott. Sen ska vi ju tävla i morgon så jag hoppas att det går bra. Jag känner mig inte nervös just nu men det kommer väl i morgon bitti. Ska vara i hallen redan kl nio så jag får väl lägga mig tidigt i kväll ;p Det blir ju en lång dag i morgon, men det ska bli jätte mysigt. Svarar på frågorna sen eller nästa gång vi är alla tillsammans eftersom Julia skulle iväg men vi skyndar oss det lär ju inte ta så lång tid eftersom det är lov och då är vi ju så ofta.
xoxo A<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0