plugg ;p


Hej Hej bloggen!!

Nu sitter jag här och pluggar med en kompis eller ja "pluggar" haha har ju NO redovisning i morgon och massa annat till på fredag, inte så kul men man får ju tänka positivt det är ju lov nästa vecka. Så härligt ska bara slappa och vila upp mig :) idag så gjorde vi jätte goda påskbakelser på hemkunskapen och sen var det typ sista gången med väskan på slöjden och eftersom jag inte är klar så får jag gå upp och fortsätta med den på elevens val i morgon. Igentligen behöver jag plugga då men det får jag väl göra när jag kommer hem. Nu är det ju bara två dagar tills vi ska tävla NM så önska oss lycka till haha det behöver vi. Ska va i hallen redan kl nio och sen är prisutdelningen kl fem på kvällen så det blir en hel dag i hallen men det är mysigt och sen kommer man vara helt slut resten av helgen ;p glömde att säga att vi ska och kolla på vår hund på lovet vi får den i slutet på maj så himla mysigt kan knappt vänta. Och som alla vi tjatar om så har vi ju frågestund och vi vill att så många som möjligt ställer så mycket frågor som det bara går, så blir det ju mycket roligare och vi svarar på dom på fredag så skynda er!!!
xoxo A<3

'

Lite coola bilder plus ett påskägg eftersom det snart är påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0