sista dagen!!

Hej Hej!!

Det har verkligen varit en helt underbar dag idag :)<3 Min dag började med att Julia kom till mig vid halv tio och då åt vi god frukost och hade det jätte mysigt och satt och pratade. Sen drog vi oss ut i solstolarna och solade och man fick nästan värmeslag så varmt det var ;p vid elva halv tolv cyklade vi till "pointen" eller hur det nu stavas ;p och köpte glass och lite godis haha och satte ute och njöt i solen. Sen drog vi hem & slappade i solen resten av dan och jag har verkligen bränt mig på mina ben och på magen, det är så det ska va :) vid halv fem kom våra efterlängtade tvillingar Emma & Matilda och så körde vi alla och åt på Subway, det blev vår kvällsmat haha men man förtjänar ju det när det är sista dan på lovet. Men det som var ännu värre var att när vi gick förbi BK så kunde vi inte låta bli att ta en glass så där satt vi och snackade och hade skit kul och alla andra typ glodde på oss bara för dom inte hade lika kul haha. Jag älskar mitt liv och mina bästa vänner, ni gör mitt liv så jävla ballt och roligt <333 I LOVE US!!
Detta lover har verkligen varigt bäst och jag har nog aldrig varit med om att jag har legat ute och solat varge dag i en hel vecka på ett påsklov innan helt under bart. Nu ska jag gå och förbereda mig inför i morgon första dan i skolan ;( fast det ska ju bli kul att träffa alla. hoppas ni också har haft det bäst!!
xoxo A<3

Bilder från idag<333

Jag och Julia i morse!!





Subway<3






BK -.-







xoxo A<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0