SOLAT!!

hej hej sunshines!!

Så himla varmt det har varigt idag. Har legat ute i det underbara vädret och solat hela dan, har till och med fått lite bränna men jag var ju så himla smart så jag låg med shorts en liten stund och man ser ju verkligen vad solen tar mycket på bara en liten stund så nu får jag ligga i bikini och försöka få bort mina vita märken :p Hoppas att alla har haft en lika underbar dag som jag. I morgon ska jag träffa Julia och vi får se vad vi hittar på. Sola kommer vi nog att göra en liten stund om det är fint väder och sen kanske vi tar ett litet dopp, fast det är ju inte så himla varmt i vattnet :) ja Emma Och Matilda kommer kanske förbi i morgon fast det lät inte som att dom kunde vi får se. Have a nice day!!
xoxo A<3

I somras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0