Solsken!

Hej hej bloggen!
Idag är det ännu en fin sommardag. Könns konstigt att kalla det sommar när det bara är april. Jag vet att jag är skit kass på att uppdatera men jag hoppas ni förstör eftersom det bara är TRE dagar tills vi åker till Cypern. Så just nu ligger det grejer överallt och man kommer knappt in i vårt rum men jaja det är ju värt det när man får en vecka ledigt att tillbringa i soliga Cypern. Hoppas bara att det inte regnar där nere. Jaja i får se när vi kommer dit. Idag är jag och Emma hemma till fyra för vi ska hjälpa mamma med en ska och sen ska vi möt up några kompisar som vi knappt träffats och prata om allt och ingenting. Nu ska jag gå och äta lunch sen ska jag sätta mig ute i solen och jobba på brännan.
XOXO M<3

Sist hemma hos Amanda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0