sommar<3

Hej Hej bloggen!!

Så otroligt fint väder det är. Har legat ute och solat hela dan och alla andra dagar på lovet det kan inte bli bättre för nu är sommaren här!!
Det var en jätte mysig kväll här igår med en massa folk och massa skratt. Så det blev en jätte lyckad påskmiddag men jätte mycket folk .KUL. Men har typ sovit fyra timmer i natt för dom åkte hem ganska sent så jag var en aning trött i morse men det var bara att släpa sig upp, eftersom vi skulle träna klockan tio. Och det blev en sådär träning för alla var jätte trötta och helt slut. Har precis ätit så nu får jag se vad jag hittar på.
xoxo A<3


Det jag hade på mig igår<3

Kommentarer
Postat av: olivia

söt bild, amanda!<3

2011-04-25 - 16:48:45
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack olivia du med<3

2011-04-25 - 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0