Tisdag 12 April

Hej Hej bloggen!
idag är det exakt sjutton dagar tills jag åket till ett efterlängtat Cypern. men ska försöka överleva de fem dagar de är kvar i skolan. har ju påsklov nästa vecka och studiodag på måndag och tisdag efter lovet. man idag då har det inte hänt nåt speciellt i skolan. det har varit en seg dag som vanligt. regnade ju som värst när jag och Matilda skulle cykla hem från skolan så blev väldigt blöt. så  nu har jag satt på mig mjukis byxor och ska plugga lite. sen ikväll blir det träning med brudarna. måste ju komma i form inför tävlingen på lördag!:)
hörs senare!
xoxo E



Justin Bieber in my <3 

Kommentarer
Postat av: sara

tycker justin om att äta rosor eller ? ;)

2011-04-12 - 17:30:58
URL: http://ziaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0