Tisdag 19 April

Godmorgon bloggen!
idag är det också soligt, såååå skönt!
idag på förmiddagen så ska jag stanna hemma och plugga, tråkigt!, men jag måste, tyvärr:( sen vid tre ska vi åka in till stan och ta vår sista vaccinations spruta mot Hepatit a & b, måste ta den sista från Egypten resan den ska ju tas ett halv år efter resan. och innan det ska vi kanske om vi hinner titta i lite affärer och så. behöver ju ett par nya flip-flop till resan eftersom jag tig sönder de andra i Egypten. visar resultatet av shoppingen, om det blir någon, när jag kommer hem. sen efter det ska jag oct träna på gymmet eftrsom det inte blev någon träning med laget förrens på torsdag. nu ska jag gå och fortsätta plugga!:( 
hörs senare!
xoxo E



Har bild brist så blir en på älskade Justin Bieber<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0