Tisdag 6 Mars

Hej hej bloggen! Idag är det tisdag vilket innebör ännu en dag i skolan. Det har inte hänt något speciellt idag och som vanligt på tisdagar så var det fisk till lunch. Jag åt inte det för det såg skit äkligt ut. Eftersom det är tisdag idag så väntas fys träning med laget idag. Jobbigt men roligt. I vecka väntar inte så mycket förutom på torsdag ska jag och Emma klippa oss då kommer det troligtvis upp före och fter bilder. Söndagen ska aget stå och dela ut några saker på mobilia eftersom de inviger sitt nya parkeringshus. Det kommer bli roligt. Har ju alltid roligt med laget. Ska vara där redan tio så vi kommer få gå upp tidigt. Jaja nu ska jag sätta mig och plugga eftersom vi har svensk prov på fredag. XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0