Tisdag!!

Hej Hej!!

Sitter här framför datan och har jätte mysigt med min lilla kise som ligger ovanför mitt tangentbord och snarkar haha. Han är så sällskaplig så det är helt sjukt<3
Det har varigt en riktigt härlig dag idag. Har varigt ute hela tiden nästan förutom när jag och Lollo gjorde chokladpudding ;p väldigt gott och väldigt onyttigt men det var väldigt mysigt att sitta ute i solen och fika. Det är typ det ända vi har gjort idag men det är ju lov så man får ju faktiskt lov att vara lite lat för annars i veckan så har jag ganska fullt upp.

ons: förutom då ska bara slappa typ ( kanska sälja lite Newbody)
tor: träna länge
fre: träna länge
lör: ha gester hur många som helst ;p
sön: träna ( kanska kolla på vår blivande hundvalp :)
mån: ????
tis: ????

om ni ville veta ;p

 

 

älskar solen & värmen<33
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0