Torsdag!

Hej hej blggen! Idag är det torsdag och vi sluta skolan klockan tre. Efter skolan skulle jag och Emma ju gå och klippa oss. Jag vet att jag sa att v skulle lägga in före och efter bilder men det hinner vi inte idag så ni får de imorgon istället. Idag väntar träning med laget. Det kommer bli jätte kul har alltid kul med tjejerna. Om en vecka väntar ju NM (nordiska mästerskapen). Det är på lördag kom gärna och kolla. Imorgon har vi inte något planerat än men det blir väl ganska lungt. På lördag ska vi på kalas och sen på söndag ska vi stå på mobilia typ hela dagen och sen på kvällen ska vi träna. Jag har bildbrist så ni får ingen bild. Men jag lovar att fota mycket i helgen. 
XOXO M<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0