Trött!!

Hej Hej igen!!

Nu jäklar ska det bli flera inlägg per dag så att det blir lite roligare att läsa :)
Idag på vår träning så slog jag nog mitt personliga rekord i dubbel snabbhet och det blev 88, tyckte att det var ganska bra gjort av mig eftersom det är det som jag har tränat minst på :p Sen hade vi ju träning med små killarna och det tyckte jag gick bra i alla fall haha. Det börjar ju närma sig första maj så nu är det ju mycket träning till det :) Sen hämtade vi ju Newbody grejerna och det var nog lite mer att sätta sig in i än vad jag har trott men jag hoppas att det går bra har ju fyra veckor på mig nu så jag får jobba hårt :p och sälja mycket under påsklovet. Så nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag läsa igenom papperna och kolla på två avsnitt av stylisterna, hoppas jag hinner allt det ses i morgon.
xoxo A<3


Gammal bild på mig, Emma, Matilda & Julia i våras/somras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0