amanda här!

Hej Hej bloggen!
vet att jag inte bloggat på länge men har inte känt för det. Men i alla fall så är det ju måndag idag första dan efter helgen och det har varit en seg dag samtidigt som den har gått väldigt fort. Det roligaste idag var nog gympan tror jag vi hade så jäkla roligt och spelade volleyboll, mixade lag skit kul var det. efter skolan så åkte jag och Emma hit och chillade, gjorde frisyrer va ute med Tyzon och bara tog det lugnt och sackade. Ska äta snart hoppas det blir gott och sen ska jag bara slänga mig i soffan och kolla på Robinson måste ju se det första avsnittet :p ses i morgon.
xoxo A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0