hej!

Hej på er!
hoppas ni mår bra. Sorry för att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft mycket och göra, inte känt för det riktigt och sen vill jag ju njuta ut i det sista av mitt sommarlov som är kvar. :) Kan berätta lite snabbt vad som har hänt dom här dagarna :), i lördags så var jag på Louises konfirmation först i kyrkan och det var jätte fint och jätte långt och det var slut vid halv två. :) Sen åkte vi hem till henne för fest. Det blev en lång fest med massa fålk och vi hade så himla roligt. Det var riktigt många tjejer i vår ålder och vissa kände jag och vissa inte men jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv ;) så det var riktigt kul och jag var väl hemma lite över elva på kvällen. Har nog aldrig varit på en sån lång konfa fest men det var riktigt kul. Sen igår så var jag först hemma på dan, sov länge och fixade undan lite och sen på kvällen så var jag och Louise och kollade på bio (Brides Maids) den var riktigt bra och jätte rolig. Sen fick vi cyckla hem i ösregnet mycket mysigt ;p och sist men inte minst. Idag var det första dagen på gympadaglägret och det var jätte kul att vara ledare och gympa med alla barnen. Sen var man ju helt slut efteråt men nä då fick man cykla och lägga broschyrer i varenda brevlåda i hela Ljunghusen fast vi är inte färdiga så vi har nog några dagar framför oss till tyvärr :(. Så idag har jag fått min motion så det räcker. I morgon väntar typ samma schema så får se om jag hinner blogga. Ska i alla fall lägga mig tidigt idag så jag orkar i morgon.
xoxo A ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0