Hemma från Ungern!

Hej Hej bloggen!!
Kom hem ifrån Ungern i går kväll och jag var riktigt trött och är det fortfarande. Har haft det jätte kul under de här dagarna och jag är verkligen nöjd. Det började med att vi kom dit p torsdagen sen var det tävlingar fredag, lördag sen söndag och måndag var det camp (hoppreps läger) Det var riktigt kul och man lärde sig jätte mycket på dom två dagarna, och det var kul att se alla andra länder också och få lite inspiration. Det var verkligen fullt upp hela tiden så man sov inte så mycket och det var aktiviteter hela tiden bla. var vi på ett vattenland sista dagen och hade avslutning eller vad man ska kallade och där badade vi och det var hoppreps uppvisning och hela köret så det var jätte trevligt. Hoppas ni också har haft det bra dom här dagarna. Kommer lite bilder från resan, ha det bra!
xoxo A ♥
Här är ett foto när jag, Sandra, Elina och Olivia tar ett foto med ett tyskt
lag ♥
Här äter vi glass!
här provar vi världens fulaste solglasögon!
Jag & Olivia checkar in skorna!
Här är vårt lag och Skanörs laget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0