Hemma!

Hej hej!!
Nu äntligen är jag tillbaks. Direkt efter att vi kom hem från Ungern så åkte vi till Norrköping och till min släckt som bor där. Vi var först ute i min mosters stuga i skärgården några dagar. Vi hade jätte fint väder och låg på stranden och badade hela tiden. Det var riktigt varmt i vattnet också så det var härligt. Sen åkte vi in till "stan" eller ja lite utanför stan där mina andra kusiner bor och så sov vi där en natt och då sov jag hos mormor För jag tycker att det är så mysigt att vara hos henne. Jag var ute och shoppade med mormor en dag och det är så kul att ha en så pigg mormor som älskar mode och att shoppa. Och sen var vi i stan med mamma och alla en dag, så jag har fått massa fina saker med mig hem och man kan väl säga att jag är pank nu ;p Men det bästa av allt är nog ändå att min mormor bor en gata bort från STYLE by TYRA :D som öppnade den 29:de Så där inne shoppade jag en del haha kunde inte slita mig ifrån butiken :) Men nu är jag hemma och det är riktigt skönt. Känns som att jag inte varit hemma någonting i sommar eller jag har kommit hem och åkt direkt igen. Nu känner jag att jag bara ska ta det lugnt de sista två veckorna som är kvar på mitt underbara sommarlov och sen börjar alvaret ;(. Ska försöka blogga så mycket som möjligt men just nu är jag själv på bloggen för de andra är borta. ha det bäst!
xoxo A ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0