PLUGG

Hej Hej bloggen!
Har fått jätte mycket läxor den här veckan. men är nästan klar med allt nu efter två timmars pluggning. Dagen idag i skolan har inte heller varit så rolig. Vi äter nu för tiden inte lunch fören halv ett vilket innebär att vi har fyra lektioner innan lunch och då hinner man bli jätte hungrig så min mage har kurrat nästan hela dagen! På lunchen sen skulle jag och Amanda till optikern och då visar det sig att de har stängt på tisdagar. Så vi cyklade genom hela Höllviken för ingenting. Skoldagen slutade inte förrens halvfyra idag så var ordentligt trött när jag kom hem men då var det bara att sätta sig ooch börja plugga. Gud vad jag klagar!
Ikväll då blir det slänga sig i soffan och kolla på Robinsson och så börjar min favorit serie idag, House!
Hörs senare!♥
xoxo E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0