Söndagen Den 28 Agusti

Hej hej bloggen!
Jag kom hem för en stund sedan och har precis ätit lunch. Igår sov jag, Emma, Amanda, Julia, Sara och Hanna hemma hos Julia. Det var en riktigt mysig dag och kväll. Vi snackade badade och snacka massa skit. Vi har ju inte hunnit träffas så mycket på sommarlovet för att alla har varit borta och rest alla på sitt håll. Men igår fick vi entligen snacka om allt som har hänt. Jag ska inte göra så mycket idag utan jag ska bara ta det lungt ock vila så jag blir helt frisk till imorgon. NU ska jag gå och måla mina naglar sen ska jag gå och lägga mig och läsa Gossip Girl. Gossip Girl ska ju börja på sin femte sesöng som kommer att gå på tv. Det är min absolut favorit serie.
Puss och Kram Matilda♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0