Tisdagen Den 30 Agusti

Hej hej bloggen!
Idag är det tisdag vilket innebar skola som vanligt. Vi har bara gått 15 dagar i skolan men det känns som vi har gått hur länge som helst. Idag var det en helt vanlig dag i skolan och vi slutade halv fyra. Kom hem för en liten stund sedan och har ätit och nu ska jag sätta mig och plugga har en två inlämmningar som måste bli klara. Imorgon är det onsdag och det är faktiskt min favorit dag i veckan för då ska jag träna dansarobic och det är skit kul. Nä nu måste jag återgå till pluggningen. Ses snart.
Puss och Kram Matilda♥

Bild från Spanien♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0