torsdag den 11 augusti

Hej Hej solstrålar!
Lika tråkigt väder idag, det känns som att man kan glömma mer sommar och börja ställa in sig på vinter. KUL. Jag hatar när det regnar och är så mörkt. Men i alla fall så gick jag upp vid nio i morse och gjorde sånt tråkigt som städade till mina marsvin, bäddade rent i min säng, duschade och sen åkte vi in till Trelleborg och handlade lite eller inte jag då måste spara lite och så gjorde vi massa ärenden sen var det bara hem och sen skulle jag till optikern. Det gick bra och jag ska få linser på mån eller tis tror jag att det blir, och det är ju typ på tiden haha. Ska bli skönt i alla fall. Nu är jag hemma ska hjälpa min syster att rensa hennes garderob för hon är sämst på att städa ;p ikväll vet jag faktiskt inte riktigt men det blir nog lite mys framför tvn. Ha det bra!
dagens outfit!
vitt linne-Gina tricot, tröja-Monki, jeans-Monki, smycken- Style by Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0