Jullov!

Hej Hej bloggen tillbaka!
Vet det har verkligen varit en.. ja skit dåligt uppdaterad blogg den sista terminen men nu tänkte jag börja igen eftersom jag ni är ledig i två och en halv vecka.
Ja min dag började lite stressigt eftersom vi skulle vara i skolan vid kvart i åtta för att förbereda oss innan avslutningen. Det var verkligen en jätte fin avslutning och dom som sjöng solo var så grymt duktiga. Efter all sång så var det upp i klassrummen och få våra betyg och sen fick vi gå hem men i stället stack jag och tjejerna och käkade på Bella donna och bytte paket. Jag fick jätte fina pyjamas shorts och lite nagellack m.m. av Emma. Eftersom jag har varit sjuk till och från denna veckan och fortfarande inte mår så bra så var jag tvungen att åka hem efter det och vila.
I morgon ska jag också vara hemma tyvärr och jobba på att bli frisk till julafton, så vi hörs i morgon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0