A busy day :)

Hej Hej alla underbara!!

idag har varigt en riktigt bisy day. Har ju varigt i skolan hela dan och kommer inte riktigt ihåg vad vi har gjort där men fort har det gått. Sen kom jag hem och pluggade spanska och nu sitter den som en smäck. Kom precis hem från träningen och det gick jätte bra idag vi satte verkligen allting :) förutom att Olivia var sjuk. Ska ju tävla JSM nu i sommar och så får vi se om det blir någon annan tävling också det hade ju varigt kul men vi får se. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen platta mitt hår, längtar tills jag ska gå och lägga mig är så trött. I morgon ska vi ha spa-kväll och det ska bli jätte mysigt ska först handla flera kilo godis som vi kan trycka i oss under kvällen LÄNGTAR, det behövs verkligen efter alla jobbiga veckor och fullspäckade helgen (spa-kvällen asså). Ha det så bra
xoxo A<3

lite bilder från idag när vi satt och alla hjärtans dag pysslade i skolan lite tidigt kanske men väldigt mysigt puss puss<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0