EnTröttDag!!

Hej Hej bloggen!!

Idag så hade vi ju hemkunskap i skolan och vi gjorde piroger. Det var väldigt mycket jobb man var väldigt förvirrad men det var väldigt gott. Har faktiskt aldrig ätit det någon gång så det var något nytt, och det är ju alltid kul att ha hemkunskap<3 Vi fick tillbaks våra hemska NO prov också, och det gick väl sådär men jag var ju godkänd i alla fall alltid något haha ;P efter skolan åkte vi hem till Emma & Matilda och åt dom ur huset och försökte plugga lite men det blev mer snack om man säger så. Nu har jag precis gjort mig i ordning för don som vill veta :) och det tog en timme att platta mitt underbara hår man blir inte alls trött :) men vi ses i morgon kommer lite bilder från idag
xoxo A<3


Såg att Emma & Matilda hade lagt ut mina bilder redan så här är en bild på mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0