Festhelg!!

Hej Hej bloggen!!

Nu sitter jag här hos Emma och Matilda och vi lysnar på musik, chillar och har allänt kul<3 Vi ska inte göra så mycket ikväll mer än att ta det lungt och kolla på tv och käka godis haha. Julia åkte för en stund sen för hon skulle iväg men imorgon, då jäklar ska i iväg alla fyra och det ska bli skit kul.imorgon ska jag och Julia även sova här känner på mig att vi kommer vara vakna hela natten och prata om vad som hände när vi var i iväg ska bli as ballt<3men innan jag åker tll E & M måste jag nog plugga lite på min underbara lördag för vi har så mycket att göra nu innan det blir lov näst nästa vcka LÄNGTAR LÄNGTAR då ska jag sova till tolv varge dag och umgås med mina kära kompisar. Nu ska jag gå och vara lite social med mina "systrar" ha det bra ses kanske senare +vi bakade precis chockladkaka som vi ska ha till efterätt längtar asså<3. 
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0