Första dan :(

Hej Hej bloggen!!

Jag fattar helt seriöst inte vad man ska med den här "jävla" skolan till ;p Man måste gå upp tidigt, komma hem sent och sitta uttröttad på typ 20 lektioner. Det hade liksom inte gjort mig något att vara hemma alltid och umgåtts med sina kompisar och ha allmänt kul. Men nä så är det inte haha. Ja det var första dagen i skoan idag och jag tror att ni vet vad jag tycker om det :( Men skit samma nu är jag hemma. Kom hem snabbt efter skolan och jag han inte mer än att äta och byta om sen var det dags för träning igen. Hade först snabbhets träning och sen tränade vi småkillarna :) Det var ju kul och nu är jag helt slut. Emma var sjuk och det gjorde det ju ännu tråkigare för vi har ju alltid så kul tillsammans men jag hade kul med dom andra också :) Idag på NO lektionen så kollade vi på film eller ja vi kollade inte så mycket haha jag och Matilda satt och gjorde vid varandras hår och så hittade vi hennes sminkväska i hennes väska så jag satt och sminkade mig lite kul asså och sen smörjde vi våra händer med Matildas body lotion och så gjorde vi hand massage, JÄTTE skönt haha. Ja och jag har varigt helt spidad och stimmig idag vet inte vad det har varigt med mig men nu känner jag lite lugnare. Detta var min underbara dag ses i morgon nu ska jag hoppa in i duschen.
xoxo A<3






Detta hade passat bra nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0