Fredag!!!

Cha cha bloggen! Det var längesen jag blogga jag vet mem man har typ inte tid i veckorna men nu är det äntligen fredag!! Jag tycker det är väldigt längesen det var fredag sist. Tycker inte ni de? Jaja idag blir det inte någon större grej ska bara vara hemma ikväll. Amanda ska vara hemma hos oss på kvällen ocg vi ska typ bara chilla ocg snacka skit. Vilket vi är gansk duktiga på! Imorgon blir det full rulle jag och Emma ska in till stan och gå på sminkkurs som vi fick i julklapp och sen ska vi nog hinna med lite shopping också. Sen imorron på kvällen ska hela gänget hem till en kompis. Kommer bil as ball. Söndag kommer väl spederas med läxor. Tisdag, spansprov. Fredag, sexuallkunskaps prov. inte för att sexualls provet kommer bli svårt kan ju redan allt. Nä skoja bara men det är nog inte lika svrt som spanska. Jaja nu ska jag gå och fortsätta snacka skit. Här får ni en dagens outfit. XOXO M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0