FREEEEEDAG<3

äntligen fredag :) längtat som in i.. Fast måste plugga imorgon och allt sånt.. :/ Vad är läxor egentligen till för? För att vi ska vra stressade och komma med en klump till skolan bara för man är rädd för man inte gjort sin läxa? -.- Så var det i alla för mig när jag var mindre. Inte nu längre lixom man bara '' I GIVE A SHIT '' haha eller inte.. Men jag vet att läxor inte är livet :) Utan det är att man har kul! Som jag nu har hemma hos amanda och chillar. Vi ska sen ha spa-kväll mysigt.. Sen ska vi käka as mycket godis och se desperet housewifes. Jaja ha en bra fredag!
xoxo J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0