god natt/snart!!!! :)

Hej Hej alla söta!!

Nu har jag precis kommit hem från träningen och det gick sådär bra idag men det var kul i alla fall och det gick väldigt snabbt. och nu efteråt känner man sig ganska trött och duktig. Hade ju spanskprov idag och det var jätte svårt men jag skrev på allt så vi hoppas att det går bra. Sen hade vi matte diagnos efter det och det gick väl bra hoppas jag. I morgon ska vi baka pizza på hemkunskapen och Adam är borta så antingen får vi två (jag+Julia) en hel pizza själva eller får vi flytta över till någon annan, får väl se.
xoxo A<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0