godmorgon!!

Hej Hej!!!

Vaknade för en stund sen, sov inte så himla länge idag eftersom solen sken in genom min dörr så himla störigt och så pallar man ju inte gå upp och stänga den ;p men nu har jag kommit en bit på dagen. Idag ska jag bara fixa lite här hemma och plugga och så eftersom man inte hinner det så mycket de andra dagarna och sen i kväll ska vi (tjejerna) iväg hoppas det blir ballt :) sen ska vi sova hos dom. Jag var ju hos Emma & Matilda i går och vi hade jätte mysigt. vi snackade kolla på tv bakade efterrätt som stod inne lite för länge men den blev god ändå och sen satt vi och pratade med deras mamma och Mats och dom trodde nog inte att vi var kloka och dom lär nog vara lite oroliga för allt vi ska göra tillsammans den här sommaren ;) men vi ska försöka ta det lugnt vilket som är lite svårt när vi fyra är tillsammans. nu måste jag ringa Julia och fråga hur det gick igår....
xoxo A<3

lite blandade bilder från de senaste dagarna 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0