Hej!!

Hej hej bloggen! idag har dagen spenderats mestadels i soffan. Jag vaknade vid halv nio tiden och tog mitt täcke från sängen och la mig i soffan och satte på tv och låg och slö titta, Efter att jag hade tittat på tv en stund blev jag så rast lös och bestämde mig för att sätta mig och plugga lite. Ja vet nu tänker ni säkert plugga på lovet? Men det är faktiskt så att jag var tvungen. Jag plugga i hela två timmar. Jag pluggade matte och jag hann typ hälften och får ta andra hälften någon annan gång. Imorgon väntar en fantasktisk dag jag och Emma ska nämligen passa våra kusiner som är 4 och 5 år gammla. Det var jätte längesen vi träffa de och imorgon ska vi hämta de på dagis och passa de på eftermiddagen för deras mamma ska klippa sig. Så imorgon kommer jag nog inte blogga så mycket men ska fårsöka göra ett inlägg på kvällen. I mars så ska ju appen till blogg.se vara klar så då kommer vi ju kunna blogga från våra telefoner så förvänta er mer inlägg då.
XOXO M<3
Bild på mig och Sandra. Längtar till träningen på torsdag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0