Hej!

Hej hej bloggen idag var det en chill dag i skolan precis som varje onsdag. Efter skolan som Emma sa så åkte vi hem till mig och Emma och bara slappa och prata skit och killar sålkart. Vi skulle pluggat men fyra tjejer som ska plugga tillsammans ja eller hur det funker aldrig. Idag så läste jag en jätte bra sak på facebook det var en av mina kompisar som skrev: Killar gör allt för att få en tjej men ingetför att få behålla henne. Jag tyckte bara att det var så himla bra sagt för det är ju sant. Som vissa killar de är bara såna idioter då kanske ni tänker att alla killar är ju omogna men man kan faktiskt hitta mogna killar. Ta vår klass till exempe vi är 50 stycken. Hälften av alla killar är omogna idioter som inte är något att ha. Sen finne det nördarna som jag också kallar svärdoms drömmar vilken svärmor ville inte att ens dotter ska vara tillsammans med en nörd som bara sitter hemma hela dagarna och pluggar. Sen finns det faktiskt de killar som är snygga, bra i skolan och som man kan prata med och som inte bara vill sitta hemma men nä då är de ju såklart upptagna. Jaja jag har hört att om man tror på sina drömmar så blir de sanna till slut jag vet inte om det är sant men jag får väl drömma att jag är tillsammans med en super snygg och perfect kille så kanske de slår in. Nu måste jag gå och förbreda inför imorgon. Imorgon är det äntligen dags för gympa i skolan vilket är mitt favis ämne men det är väl bara för det är det ända jag duger till i skolan.
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0